Polityka zwrotów
- Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
- Warunki zwrotu
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien:
- Złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (np. za pośrednictwem e-maila lub formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu).
- Odesłać towar w stanie niezmienionym, nie później niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
- Koszty zwrotu
Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
- Zwrot płatności
Po otrzymaniu zwróconego towaru, sklep dokona zwrotu płatności w ciągu 14 dni, używając takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta przy pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
- Wyjątki od prawa odstąpienia
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
- Towarów wykonanych oraz sprowadzonych na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb.
- Towarów, które po dostarczeniu zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wad towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacyjnej dostępne są w regulaminie sklepu.
Dla pełnych informacji oraz w celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, prosimy o kontakt z obsługą klienta MaltaTrading lub zapoznanie się z regulaminem sklepu dostępnym na stronie: https://maltatrading.pl/regulamin/