Polityka zwrotów

  1. Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

  1. Warunki zwrotu

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien:

  • Złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (np. za pośrednictwem e-maila lub formularza kontaktowego dostępnego na stronie sklepu).

  • Odesłać towar w stanie niezmienionym, nie później niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
  1. Koszty zwrotu

Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

  1. Zwrot płatności

Po otrzymaniu zwróconego towaru, sklep dokona zwrotu płatności w ciągu 14 dni, używając takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta przy pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

  1. Wyjątki od prawa odstąpienia

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

  • Towarów wykonanych oraz sprowadzonych na specjalne zamówienie Klienta lub dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb.

  • Towarów, które po dostarczeniu zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

  1. Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wad towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacyjnej dostępne są w regulaminie sklepu.

Dla pełnych informacji oraz w celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, prosimy o kontakt z obsługą klienta MaltaTrading lub zapoznanie się z regulaminem sklepu dostępnym na stronie: https://maltatrading.pl/regulamin/